دیدنی های نمک آبرود

  • 12 ماه پیش
  • 0

 

 

دیدنی های نمک آبرود

نمک آبرود یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شمال کشور است که در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد. علاوه بر محیط سرسبز و آب‌وهوای بسیار خوب این منطقه، مهم‌ترین دلیل شهرت آن را می‌توان تله کابین نمک آبرود دانست که مسافران زیادی را به سوی خود می‌کشاند.

ضمن اینکه پارک‌های جنگلی بنفشه و شمشاد به وسعت تقريبی ۲۰۰ هكتار و دامنه جنگلی كوه مدوبن، جاذبه‌های بصری فوق‌العاده‌ای خلق کرده‌اند که ارزش دیدن دارند. وجود امکاناتی نظیر رستوران، سرویس بهداشتی، پارکینگ، مرکز خرید و… نیز مزید بر علت شده است تا گردشگران با خیال راحت این منطقه توریستی را برای سفر خود انتخاب کنند. برای آشنایی بیشتر با شهرک توریستی نمک آبرود با این مقاله همراه شوید.برای اجاره ویلا در نمک آبرود می توانید از همین سایت اقدام کنید.

 

 

 

درباره نمک آبرود

شهرک نمک آبرود وسعتی بالغ بر ۶۵۰ هكتار دارد که علاوه بر امكانات گردشگری، بخشی از آن به شهرسازی اختصاص یافته است. بخش شهرسازی این شهرک توریستی با ۲۲۰ هکتار مساحت شامل ويلاها و ساختمان‌های دو طبقه و بلند مرتبه می‌شود که برای اقامت دائمی و فصلی ۱۰۰ هزار نفر اختصاص یافته است.

از امكانات تفريحی آن نیز می‌توان به مرتفع‌ترين تله كابين كشور، پيست دوچرخه‌سواری، مركز تفريحی ساحل دريا، زمين اسكيت، زمين تنيس، شهربازی کودکان، زیپ لاین، پینت بال، موتور چهار چرخ، پرواز با هواپيمای دو نفره و… اشاره کرد.

 

همچنین امکانات متعددی برای رفاه هرچه بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است، نظیر مراكز خريد، چندین رستوران در شهرک و بالای قله، غرفه‌های لباس و صنايع دستی، هتل، ویلاهای اجاره‌ای، تالار پذیرایی، عكاسی و آرايشگاه که لذت گشت‌وگذار در این منطقه را دوچندان می‌کنند.

تله‌کابین نمک آبرود در سال ۱۳۷۲ به بهرده‌برداری رسید و یکی از جذاب‌ترین تفریح‌های نمک آبرود است که امکان صعود به قله‌های زیبا و تماشای چشم اندازهای دیدنی جنگل و دريای خزر را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. گردشگران با خط یک تله کابین می‌توانند در مدت‌زمان ۱۵ دقیقه در کابین‌های چهار نفره به قله مدوبن بروند و تفریح متفاوتی را تجربه کنند. قله مدوبن به‌واسطه اختلاف دمای ۱۰ درجه‌ای نسبت به پای كوه، انتخابی عالی برای لذت‌بردن از هوای خنک در ماه‌های گرم سال است.

 

خط دو تله کابین با کابین‌های ۶ نفره فایبرگلاس تا قله بکر دیوحمام کشیده شده است که ۱۷۰۰ متر طول دارد. قله دیوحمام نه‌تنها آب‌وهوای مطبوع و چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد، بلکه به‌واسطه داشتن امکانات رفاهی و بهداشتی مناسب، محیط دل‌انگیزی برای گشت‌وگذار به حساب می‌آید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر و دیدگاه

مقایسه ملک ها

مقايسه كردن