جنگل تیلاکنار

  • 2 سال پیش
  • 0

  جنگل تیلا کنار 
جنگل تیلا کنار «تیله کلار یا تیله کنار» از زیباترین جنگل‌های استان مازندران است. نم نم باران و مه غلیظ در فصل بهار این جنگل را در برمی‌گیرد و بر زیبایی محیط می‌افزاید.

جنگل تیلا کنار بعد از گذر از خیابان دریا گوشه متل قو نمایان می‌شود.
این جنگل در جنوب  شهر متل قو با درختان بلند قامت و پوشش سرسبز در دامنه رشته کوه البرز قرار دارد. هوای بسیار مطبوع این منطقه در کنار فضایی که چشمه و رودخانه جاری این جنگل فراهم آورده است، لذت جنگل نوردی را چند برابر می‌کند. به این نکته توجه کنید که رسیدن به رودخانه با خودرو امکان پذیر نخواهد بود.

 

جنگل تیلا کنار

یکی از ویژگی‌های این جنگل فاصله اندک تا ساحل دریا است. از این جنگل یک مسیر فرعی به سمت کلارآباد و کلاردشت وجود دارد. این راه مال‌رو قدیمی از جنگل زیبای تیلا کنار آغاز می‌شود و تا پینبور کلاردشت ادامه دارد.

 

رزرواسیون متل قو،اجاره ویلا در متل قو،ویلا استخردار در شمال،ویلا ساحلی در نمک آبرود،ویلا استخردار در نمک آبرود،ویلا دو خوابه در متل قو،رزرو ویلا در شمال،اجاره ویلا استخردار در متل قو ویلا سه خوابه در شمال،ویلا چهار خوابه در متل قو،ویلا چهار خوابه در رامسر،رزرو ویلا ساحلی در شمال،رزرو ویلا ساحلی در متل قو،ویلا در متل قو اجاره ویلا و اقامتگاه در شمال و تمام شهرهای ایران
اجاره ویلا اطراف تهران استخردار و لاکچری، ویلاهای لوکس و اقتصادی ..

ارسال نظر و دیدگاه

مقایسه ملک ها

مقايسه كردن